Liebster Blog Awards! LBA!



Hejka!


          Do LBA zostałam nominowana aż 2 razy, więc postanowiłam napisać dla Was posta i opowiedzieć na pytania z LBA.

         „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”



 * kliknij w to na górze*

No więc w skrócie, polega on na wypromowaniu początkujących blogerów i ich blogów, poprzez zadawanie 11 pytań zadawanych przez nominujących.
                                                                 Więc, zaczynamy!



Pytania od Otaku World


1. Jesteś zmarzluch czy raczej ciągle Ci gorąco?
Raczej zmarzluchem, cały czas mam zimne ręce :D

2. Co najbardziej cenisz w swojej przyjaciółce?
Ceniłabym w niej szczerość, to że byłaby zawsze dla mnie, żebym wiedziała, że mogę na niej polegać.

3. Wygrałaś kasę w lotka, duża suma. Jak ją wykorzystasz?
Łoooo, właśnie ostatnio o tym myślałam. 
Na pewno wyprowadziłabym się, wybrałabym się na Malediwy, do Norwegii lub Stanów.
Gdyby starczyło mi pieniędzy pomogłabym jakiejś fundacji i pewnie rozdałabym mojej rodzinie.
Oczywiście, spełniłabym swoje zakupowe marzenie np. Inspired by, pewnie jakieś kolejne buty Nike i coś jeszcze bym wymyśliła :)


4. Uprawiasz jakiś sport? Lubisz sport? 
Tak, ćwiczę z Mel B ale ostatnio zrobiłam sobie małą przerwę. 
Zależy jaki sport ;)

5. Jaki środek transportu najbardziej Ci odpowiada?
Roweeeer <3 Zakochałam się w jeździe na rowerze :)

6. Masz jakieś hobby, oprócz prowadzenia bloga :)?
Tak, mam :) Harcerstwo i ostatnio coraz bardziej wciągają mnie te kolorowe magazyny typu Elle i myślenie nad moją tablicą z inspiracjami.

7. Spodnie, spódnice, sukienki...?
Wszystko :) lubię chodzić w spodniach bo są wygodne, a spódnice i sukienki są ogólnie bardzo ładne, i niedługo zobaczycie moje OOTD ze spódnicą właśnie.

8. Byłaś/eś kiedyś na jakimś koncercie, kogo był to koncert?
Tak byłam. Wtedy wracałam z wycieczki, (to była 2/3 klasa) i załapałam się na koncert Ivana& Delfina (tych od ,,Czarne oczy") :D nie był to koncert mojego życia ale był :)

9. Co sądzisz o takich wykonawcach jak "One Direction", Dawid Kwiatkowski, czy Justin Bieber?
Nic do nich nie mam, ktoś ich słucha? Okay. Sama czasami posłucham sobie Biebera :D

10. Co zmieniła byś na świecie?
Gdybym mogła? Sprawiłabym aby ludzie jednoczyli się ze sobą a nie walczyli, aby nie było głodu i ubóstwa, każdy żeby miał prawo do godnego życia.

Dzięki wielkie za nominację :)

A teraz pytania od My. Little. Life.

Jakich pytań się boisz?
Chyba żadnych, raczej stwierdzeń typu. Musimy porozmawiać Julga.

Jakie książki lub filmy polecasz?
Nicholas Sparks, książki i ich ekranizacje ;)

Jaka jest twoja ulubiona pogoda?
Ok. 27 stopni C, świeci słońce ale nie jest tak bardzo gorąco.

Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
                                    Chyba dobrą książkę, jedzenie i zapałki :)

Jaki jest twój ulubiony napój?
Ostatnio, raczej woda malinowa :)

Mc donald czy kfc?
Nic. Od jakiś 3 dni nic. Serio.

Wolałabyś być kompletnie łysa czy mieć całe ciało zarośnięte?
Z jednej strony włosy na głowie odrosną, ale z drugiej włosy się ogoli. 
Więc chyba to drugie, bo tak czy siak mam bardzo jasne włosy.

Co cię motywuje?
Tumblr girls, Anna Lewandowska i We heart it.

                   Czy internet sprawił że bardziej zaczęłaś się przejmować wyglądem?
Sprawili to moi znajomi :D
 Internet może miał w ty jakiś udział, ale chyba niewielki.

Co sądzisz o hejterach?
Nic, ludzi nie mają co robić :)

Android czy Ios?
Mam Android, ale chyba wolałabym Ios ;)

Serdecznie dziękuję za nominację :)




Nominuję:


A oto pytania dla Was ;)
1. Co cenisz najbardziej w ludziach? 
2. Jedziesz w tym roku na wakacje? Jeśli tak to gdzie?
3. Jakich języków obcych się uczysz?
4. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga?
5. Dlaczego założyłeś/założyłaś bloga?
6. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
7. Co nosisz najczęściej?
8. Czy przywiązujesz się szybko do ludzi?
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
10. Gdzie chciałabyś pojechać najbardziej?
    11. Zakochałaś się kiedyś ,,po uszy"? Jeśli tak, to ile miałaś wtedy lat?


Powodzenia ;)

                              Julga

PS. Założyłam dla Was snapa - xjulga ;)

CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top