Changes!



Hejjjj!


                        Uważam, że zmiany są Nam bardzo potrzebne. Potrzebujemy ich.
Zaszły zmiany więc też u mnie, nowy adres bloga, nowa nazwa, nowy wygląd (w trakcie! :D )
PaperHeroes nadal istnieje, prowadzę go ta sama Julga. 
Wszystko może się zmienić, ale ja nadal pozostanę sobą.

                        Myślałam nad tym wcześniej, ale doszłam do wniosku, że jeśli nie teraz, to kiedy?
Przełomowy moment w życiu, wszystko się zmienia, więc czemu nie teraz?
Taka mała zmiana a może zmienić tak wiele, tak wiele wnieść :)




                       Jednakże moja przestrzeń (space) nie będzie tylko moja, bo po co miałabym pisać tego bloga, angażować się w niego (chyba mi trochę nie wychodzi :d) oddawać kawałek swojego serca i gonić myśli całymi dniami gdyby nie Wy? 
Choć nie powiem, jest Was mało ale licznik cały czas notuje wzrost wyświetleń.
Znikło kilku obserwatorów, ale mam nadzieję, że szybko to nadrobimy, bo wierzę i mam wiele nadzieji.

                      Dziękuję Wam, że zostaliście pomimo zmiany, niedługo wrócę do częstszego pisania, a na razie jestem w trakcie opanowywania sztuki kodów CSS :D


   Pozdrawiam :*                           
Julga                                     

CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top