#selfieTAG




Siemaaa!


                Niedawno wkręciłam się w temat TAG'ów, a Wam najwidoczniej spodobały się więc czeka Nas kolejny tag, pt. #selfieTAG, który naprawę nie ma nic związanego z robieniem sobie ,,selfie".

                Zaczynamy!

1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Chyba oczy, pomimo są małe (pracuję nad tym żeby je powiększyć) lecz bardzo podoba mi się ich zielona barwa :)
  
2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
To jest baaaardzo trudne pytanie, z jednej strony ciągnie mnie do USA, tego stylu życia, miejskiego tłoku, z drugiej strony Norwegia jest tak malowniczym, pięknym i spokojnym krajem, który po prostu przyciąga mnie do siebie.





 3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej, gdy jesteś chory?
Niegłupie pytanie, zadane w odpowiednim czasie, ponieważ jestem aktualnie chora, ale na codzień nie obejdzie się bez dzbanka wody z cytryną i miodem, mniam :)

 4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Zdecydowanie uważam, że w wieku dorastania, tym naprawdę ciężkim i burzliwym okresie, trzeba pamiętać, żeby zostań sobą, nie dać się wpływom złych ludzi, i robić swoje, bo najgorsze jest to, kiedy tracimy coś ważnego, przez osobę, która mąci w naszym życiu, i odchodzi.




5. Jak myślisz, jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?
 Ktoś mi kiedyś mówił, że koń, ale ja sama nie wiem :)

6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie, co byś zmienił?

Patrząc z perspektywy błędów, zmieniłabym dużo. Ale wiem, że może gdybym nie popełniła tych błędów, może nie byłoby mnie tu, może teraz nie byłabym tym kim jestem. Dlatego cofając się w czasie, nie zmieniłabym nic. 
7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Zazwyczaj w weekendy spotykam się ze znajomymi, piszę posta na bloga i robię wiele różnych innych rzeczy, które robią osoby w moim wieku.



8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?
Może zamienię słowo ,,pracujesz", na ,,uczysz się", ponieważ jeszcze nie pracuję.

W szkole denerwuje mnie brak wyrażania swojej osobowości poprzez ubiór. Jesteśmy wszyscy zaszufladkowani w niebieskich t-shirtach i granatowych bluzach.


9. Nie mogę żyć bez _________?
Oprócz tego, że nie da się przeżyć bez jedzenia i picia. To nie mogę żyć bez moich Social Medias (facebook, instagram, blogger itd.) które dostarczają mi świeżych wiadomości ze świata mediów.

10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu, to jaka by to była super moc?  
 Nad tym pytaniem, zastanawiałam się zawsze kiedy je słyszałam. I odpowiedź sama nasunęła mi się na myśl. Niewidzialność. Będąc niewidzialna, mogłabym robić wszystko, np. polecieć do Nowego Yorku, zobaczyć pokaz znanych domów mody np. Chanel, Versace czy Dior, i robić wiele innych interesujących rzeczy.



Do tego TAG'u nominuję wszystkich, którzy zobaczyli go, i mają chęć zrobić :)
A wy, jak odpowiedzielibyście na pytania? 


                                                                                                Pozdrawiam
                                                                                           ★xpaperheroesx★

CONVERSATION

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

U mnie TAGi to najczęstsze posty jakie pisze *.* jest ich tak dużo i poruszają tyle tematów,że zawsze jest coś fajnego do napisania.
Na moim blogu pojawił się wywiadzik *.* jeśli jesteś ciekawa to zapraszam.
Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

Zuzanna Jędra pisze...

Ja też lubię swoje oczy :)
Mój blog - KLIK

Julajulia pisze...

Fajny tag:)
Julajulia.blogspot.com

Aleksandra Szymik pisze...

Super tag :)

Konkursy internetowe

Unknown pisze...

Fajny tag :3
może obs za obs?
daj znać u mnie :D
Gabrielle-klik!

Unknown pisze...

Zauważyłam właśnie. Wywiad czytałam, i jeszcze raz dziękuję :*

Pozdrawiam również ;)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo, już obserwuję ;)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo ;)

Unknown pisze...

Miło mi :) czytam i obserwuję Twojego bloga już od jakiegoś czasu ;)

Unknown pisze...

Chyba najpiękniejsza z tych oczu część ciała :D interesujący blog, na pewno odwiedzę ;)

Back
to top