Friendship + Happy B-day to her!



Hej!

                               Przyjaźń, to moc, która daje Nam siłę, i przetrzyma WSZYSTKO, pod warunkiem, że jest prawdziwa.
W swoim krótkim, i jak na razie zwyczajnym, monotonnym życiu, miałam wiele przyjaźni, które trwały 3, 4, 5 miesięcy, albo nawet 2/3 lata.
W każdym razie, nie żałuję ich, bo nie warto żałować czegoś, co kiedyś dawało nam radość.







      Przyjaźń na odległość:
            Według mnie, przyjaźń na odległość ma dużą rację bytu, bo czy to 100, 200, 30 czy 2, 0,5 kilometrów, to może darzyć się tym samym uczuciem, troską. Sama mam przyjaciela, który mieszka bardzo, bardzo, baaaaardzo daleko (2650 km) ode mnie, ale rozmawiamy codziennie, troszczymy się o siebie, i tęsknimy.




 Kilka zdjęć moich koleżanek, z zagranicy, pozujących ze swoimi przyjaciółkami :)





           Przyjaźń damsko-męska:
             To jest chyba jeden z tematów tabu, zdania są podzielone. Uważam, że przyjaźń damsko-męska jest jak najbardziej okay. Poza tym przyjaciół się nie powinno selekcjonować na wiek czy płeć. I to, że my dziewczyny, przyjaźnimy się z chłopakiem, nie znaczy od razu, że jesteśmy w nim zakochane albo on w nas.








         Fałszywa przyjaźń:
               Ten podpunkt każdy z nas już zna. I raczej wiemy jaki każdy ma zdanie na jego temat.


         Moja przyjaźń:
                Na całe szczęście, mam najwspanialsze 2 przyjaciółki na świecie, i nie wiem co bym bez nich zrobiła , podzielają one moje pasje, wspierają mnie, troszczą się o mnie i pomagają mi.
Pomimo niezgodności, sprzeczek i kłótni, potrafimy sobie wybaczyć bo szanujemy się nawzajem i kochamy jak siostry.






                          

          a teraz mały dodatek...


Wszystkiego Najlepszego Zazu!


                   Tak, to właśnie wczoraj, moja najlepsza przyjaciółka, stała się pełnoprawną nastolatką.
A, że tematem posta jest przyjaźń, a Zuza jest jedną z najważniejszych osób w moim życiu to należy jej się kawałek miejsca w tym poście.
Ekhym... Moja malutka Królewno, życzę Ci, żebyś trafiała na ludzi każdego rodzaju, bo będziesz wiedziała, którzy podniosą Cię, kiedy ktoś podetnie Ci skrzydła. 
Żebyś zawsze była tak pięknie uśmiechnięta i szczęśliwa, zarażaj ludzi swoim uśmiechem dalej :)
Żebyś kiedyś trafiła na taką piękną miłość jak z najtańszego romantyka, i żebyś u swojego boku miała kiedyś faceta, którego będziesz naprawdę kochała, i który będzie Cię kochał i akceptował.
Żeby świat był dla Ciebie dobry, tak dobry, żeby jedyną rzeczą którą będziesz musiała zrobić w tym idealnym świecie, będzie odnalezienie siebie.
Żebyś nigdy nie straciła mnie ani Kromki, żebyś pokochała Nas tak jak swoją rodzinę, choć zawsze będziemy tylko przyjaciółkami, które mają Cię w swoim sercu.
Kochamy Cię Królewno, Najlepszego!

 



         A wy? Co myślicie o przyjaźniach różnego rodzaju? Napiszcie w komentarzach o swoich przyjaciółkach i przyjaźniach ;) (ew.możecie jeszcze napisać coś miłego dla Zazu)


                                                                                                       Pozdrawiam
                                                                                                  ★xpaperheroesx★

CONVERSATION

1 komentarze:

ZazuStreet pisze...

Tak, przyjaciele to zdecydowanie bardzo ważne osoby w naszym życiu.
I oczywiście, dziękuję za życzenia. Dziękuję za poświęcenie kawałka posta dla mnie. <3 <3 <3 Dziękuję za tamten ważny dla mnie dzień.

zazustreet.blogspot.com

Back
to top