Spring Warderobe!



Hejjjj!

             Kalendarzowa wiosna nadeszła, wszystko budzi się do życia, także nasza szafa :)
Wyciągamy wszystkie szare swetry, kożuchy i inne, i zamieniamy je na zwiewne koszule, płaszczyki itp.
              Wiosna kojarzy się z soczystymi, intensywnymi barwami np. różem, żółcią, zielenią.
Jednak widoczną przewagę no moich półkach mają jasne, pastelowe, spokojne kolory np. pudrowy róż, błękit, czy kremowy.

              Motywem, który zdecydowanie dominuje w mojej wiosennej szafie są kwiaty. 
Na spodniach, spódnicach, butach czy bluzkach, są dosłownie WSZĘDZIE! :D 
Ah te wszędobylskie kwiatki! (wisielczy humor Julgi :D )

                                     



        
               Kolejną musową, i na szczęście coraz częściej pojawiającą się częścią mojej garderoby są spódnice. Długie i krótkie, kolorowe i czarne, jest ich mnóstwo. Ostatnio coraz częściej trafiam je na wyprzedażach  i uważam, że na wiosnę są idealne :)

                                 


            Powiedzmy sobie szczerze,licealiści są jeszcze na maturach, a gimnazjaliści i uczniowie szkół podstawowych są już po egzaminach i wszyscy wyczekujemy weekend'ów, podczas których możemy założyć na siebie coś niecodziennego (bo wątpię, że nosicie na sobie pełną biżuterię na codzień) np. piękne naszyjniki czy ostatnio modne pierścionki do pół palca.



                Przedostatnią rzeczą, którą potrzebuję w mojej szafie, są to buty, espadryle. Buty kupiłam w tamtym roku, na przecenie kończącej letni sezon, więc długo sobie w nich nie pochodziłam. Najśmieszniejsze jest to, że kiedy je kupiłam kompletnie mi się nie podobały :D i teraz nasuwa się pytanie, więc po czemu je kupiłaś? A zrobiłam to za sprawą pewnego bardzo dobitnego impulsu, zwanego moją mamą (dziękuję, bo wiem że to czytasz mamo :D ) i po przymierzeniu, stwierdziłam, że może lepiej będą wyglądały z jakimś fajnym outfitem. I miałam rację, są świetne, bardzo wygodne i uniwersalne :)




                                    
                                
               Ewidentnym ,,must be" na wiosnę jest uśmiech.  Bo nigdy nie jesteśmy pełnie ubrane bez uśmiechu :D
 ,,Your clothes may be Chanel, Gucci. Your shoes crocodile. But baby you're nevr fully dressed without the smile"                             


                     

      A Wasi wiosenni ,,must be" ? Napiszcie co króluje w Waszych wiosennych szafach w komentarzach ;)

                                                          
        Pozdrawiam                       
  ★xpaperheroesx★                 

CONVERSATION

27 komentarze:

Unknown pisze...

ciekawy blog! będę zagladać!
zapraszam do siebie :)
agattax3.blogspot.com

Unknown pisze...

niestety u mnie jeszcze pogoda nie dopisuje, ale w szafie raczej też kolorowo :)
www.kiercia.blogspot.com

Unknown pisze...

Już niedługo, ale ważne że szafa gotowa na nadejście wiosny ;)
Na pewno bloga odwiedzę :)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo, Twój również. Będę zaglądać częściej ;)

Magic World pisze...

Uwielbiam kolorowe kombinezony :) klikniesz w kliki w nowym poście bede wdzięczna :*

aleksprzyb pisze...

Moją szafie bez względu na porę roku zawsze uzupełniam w kolory białe,czarne,siwe lub coraz częściej właśnie w pastelowe ;)))

Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

Unknown pisze...

Ja również, na szczęści znajdzie się parę w mojej szafie :) już poklikałam ;)

Unknown pisze...

Bardzo się cieszę, według mnie to są najbardziej oryginalne i nie przemijające kolory ;) obserwuję :)

Unknown pisze...

na pewno sportowe buty i rzeczy w kolorze białym i turkusowym
obserwuje♥♥
Zapraszam do mnie!

Unknown pisze...

O tak, buty sportowe to musowa podstawa garderoby ;)
Ja również ;)

Paulina pisze...

Ja jak widzę wiosenną i letnią pogodę to uśmiech sam się wdrapuje na twarz :)
i białe trampki, zawsze na modzie :D

http://ultrapaulina.blogspot.com/

kamila pisze...

czy tylko ja nienawidzę lata ew
http://julaa-blog.blogspot.com

Kinga Dobrowolska pisze...

Białe trampki świetne, zawsze są okej ;)
MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

Unknown pisze...

Otóż to, uśmiech najważniejszy! :)

Unknown pisze...

Ja jestem alergikiem i wiosna to dla mnie udręka, ale wytrzymuje ;) liczy się dobre nastawienie :D

Unknown pisze...

Właśnie tak! Lecz w białe trampki muszę się jeszcze zaopatrzyć :D

Unknown pisze...

Świetny post :* Ja na wiosnę postawię na spódniczki chyba :D
+obserwuję
Gabrielle->Klik!

Unknown pisze...

Świetny post! Poklikasz w moim nowym poście i skomentujesz? Jeśli to zrobisz, poinformuj mnie o tym a zamian zaobserwuję Twojego bloga! Obiecuję :)))) Mój blog

Unknown pisze...

Dziękuję, ja również, a bloga odwiedzam systematycznie ;)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo, w linki poklikałam i obserwuję ;)

GabissXv pisze...

Spódnice - nieodłączny element moich wiosennych stylizacji :)
Świetny post :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie :)
http://gabissxv.blogspot.com/

Unknown pisze...

Kocham espadryle! :D

Unknown pisze...

Ciekawy post! :)
Podoba mi się Twój styl pisania!
Pozdrawiam + obserwuję! ;)
Zapraszam do siebie!

http://terefereitede.blogspot.com/

Unknown pisze...

Spódnice, zdecydowanie na tak :D już obserwuję ;)

Unknown pisze...

Bardzo wygodne buty, prawda? :)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo, aż mi na sercu ciepło :)
Ja również i odwiedza bloga ;)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo ;)

Back
to top