Czas na zakupy, czy zakupy na czas?



Hejo!


        Jak minęły wam Walentynki? Mi super :) Spotkałam się z moją przyjaciółką Zazu
gdzie spotkałyśmy Dejwida (pozdrawiam Księżycu :D ).  A wieczorem przygotowywałam się na przyjazd cioci.
                         A dzisiaj? Dzisiaj Dzień Singla :D
Ale przejdźmy do tematu postu.
Dziewczyny, czy zdarzyło się wam kupować ubrania, pod presją czasu, wiedząc że zegar tyka?
Właśnie tak zdarzyło mi się dzisiaj.


                        W rękę dostałam 200zł i miałam 45 min na wybranie sobie czegokolwiek z całej galerii, mogła to być torebka, bluzka, buty, spodnie itd.  Wybrałam się do Croppa, ale nie znalazłam tam nic dla siebie, odwiedziłam również House'a, ale tam również nic sobie nie wybrałam, więc pobiegłam do H&M'u gdzie to zakupiłam taki oto sweterek : KLIK :) oraz bluzkę KLIK :) , zastanawiałam się również nad tą spódnicą KLIK :) ale doszłam do wniosku że mam brzydkie nogi :')





                         Mam w planach przygotować kilka outfitów dla Was, z użyciem ciuchów, które sobie ostatnio zakupiłam :3
      Pijąc jeszcze do zakupów, chciałabym zwrócić uwagę na moje 3 złote zasady, które praktykuje zawsze kiedy chodzę na ,,shopping", i które mam nadzieję przydadzą się również wam.

             1. Przymierz, sprawdź!
Zawsze przymierzaj ubrania, które masz zamiar kupić, bo a nuż mogą być za duże/ za małe, mogą źle leżeć czy coś tam innego.  
Jeżeli już dobrze leży,  sprawdź jaki jest materiał, czy dobrze się w nim czujesz, czy jest rozciągliwy etc.


             2. Kupuj z głową!
Wiesz, że przyszłaś po sukienkę, to kup sukienkę. Bardzo często jest tak, że przychodzimy wiemy czego potrzebujemy, ale wreszcie wychodzimy a masą niepotrzebnych torebek i bluzek, na których mogłybyśmy sobie zaoszczędzić.

             


               3. Stawiaj na jakość a nie ilość!
Według mnie, jest to jedna z najważniejszych zasad, bo po co Ci cała szafa zapchana szmatami, których i tak nie nałożysz, ale kupiłaś bo były tanie. Ważne jest, żeby mieć kilka stylowych i dobrych jakościowo rzeczy, bo masz świadomość, że ubrania szybko Ci się nie zniszczą.






A wy? Macie jakieś swoje zasady odnośnie zakupów? Miałyście kiedyś styczność z zakupami na czas? Na wszystkie komentarze czekam pod postem i na mailu: xpaperheroesx@gmail.com :)


                                                                                                     Pozdrawiam
                                                                                                ★xpaperheroesx★  

CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top