Spring Wishlist!



Hejo!


                     Przepraszam was BAAAAAAAAAARDZO za moją, DŁUUUUUUUUUUUUUUUUUGĄ nieobecność, ale naprawdę, nie znajduję chwili, żeby choćby przeczytać książkę.
                      Ale,  przejdźmy do tematu posta!
                     Wiosna idzie wielkimi krokami, pomimo, że jest nadal kalendarzowa zima to bardzo często, czujemy się jak wiosną. Co idzie za tym? Odświeżanie szafy, i zaopatrywanie się w nowe części garderoby! Postanowiłam, że ten rok, będzie dla mnie rokiem klasyki, a moją szafę zdominują kolory: biały, czarny i szary. Dodatki będę dobierać kolorowe, ale bazą zawsze będą neutralne barwy.
                         A oto rzeczy, w które chciałabym się zaopatrzyć się na wiosnę!


                                       Spring Wishlist!                                    



Od dłuższego czasu, poluję na klasyczne czerwono-czarne koszule w kratę, która świetnie dopełnia każdy czarny outfit.  
    


 Jak już wiele innych osób, zbieram (samodzielnie!) na zegarek, czarny, klasyczny zegarek, który będzie pasował do bardzo wielu outfitów.
             Chciałabym, żeby był dobrej jakości, bo powinien mi starczyć na conajmniej rok.


 Od pewnego czasu ćwiczę, więc postanowiłam, że czas zakupić biały crop top, bardzo podobają mi się stylizację bazujące na nim, dlatego postanowiłam w niego zainwestować.
                                              


  
     Na ogrodniczki poluję już od dłuższego czasu, ale najwidoczniej nie jest dane mi ich kupić,    ponieważ znalazłam chyba najlepszą okazję na ich zakup, ale gdy dotarłam do sklepu, okazało się, że już ich nie ma.


                                         




         Oczywiście na mojej liście, nie mogło zabraknąć butów Nike Roshe Run.
             Pomyślałam, że jeżeli stawiam na casualowy zegarek, biały crop top, to zainwestuję w czarne roshe run'y.

                                          


           
              Moje wiosenne zakupy, zwieńczą przepiękne spodnie z H&M, które od pierwszego spojrzenia urzekły mnie i Zazu, więc postanowiłyśmy je przymierzyć  KLIK. Ja przymierzyłam jaśniejsze, a  Zuza ciemniejsze.

                                                            





                          Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Macie swoje plany na zakup jakiś gadżetów, ubrań czy butów?
                         Na Wasze plany i komentarze czekam pod postem. 


                                                                                                  Pozdrawiam :*
                                                                                             ★xpaperheroesx★

CONVERSATION

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ogrodniczki obowiązkowo też w mojej wiosennej szafie. Bardzo fajny post. Robiłam bardzo podobny na zimę *.*
Dziękuje za miły komentarz na moim blogu. Jeśli chciałabyś być pierwszą blogerką z którą przeprowadzę "wywiad" to będzie mi bardzo miło. Jeśli nadal jesteś zainteresowana to napisz do mie na email *.* niebieskikokos@gmail.com
Pozdrawiam cieplutko pomyslowa-wiki.blogspot.com

Edith pisze...

Na mojej liście również są buty nike. :3
positivelikeedith.blogspot.com

exality pisze...

ciekawa lista :) tez poluje na jakies nike, ale sama jeszcze nie wiem jaki dokladnie model wybrac :)
http://exality.pl/

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo za te wszystkie przychylne komentarze :)

Back
to top