TMI TAG



Hejo!


            Dzisiaj przychodzę do was z moim pierwszym tagiem. Bardzo się z tego cieszę, więc...

                                                                             ZACZYNAMY <3


  #1 
Co masz na sobie ?

Aktualnie, szary sweter z króliczkiem z House, oraz białe spodnie z różowym wzorem, który często występuje na jakich królewskich dworach, pałacach czy coś, tam innego. :)

  #2
Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?
 Tak! Byłam.

#3
 Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
Tak. Miałam.

#4
Ile masz wzrostu ?
 166 cm :)

#5
 Ile ważysz ?
 Nie. :D

#6
  Jakieś tatuaże ?
 Niestety nie, najpierw oddam krew :)

#7
 Jakiś piercing ?
 Yup, dziurki w uszach :)

#8
 OTP ? (one true pairing) para (tv) ktorą lubisz?
 Chyba nie mam, ale jeżeli muszę to Blair i Chuck ze Gossip Girl ;) a jeżeli chodzi o parę z filmu, to Hache i Gin z ,,Tylko Ciebie Chcę", druga część ,,Trzy metry nad niebem"

#9
  Ulubiony program (serial)?
 Przyjaciółki (polski) i 2 spłukane dziewczyny ;)

#10
  Ulubione zespoły ?
Imagine Dragons, Eiffel 65 i to chyba tyle :)

#11
    Coś, czego Ci brakuje?
 Narazie  chyba niczego ;)

#12
    Ulubiona piosenka ?
 Mmmm, chyba te cztery :)

#13
  Ile masz lat ?- 15. 05 - 13 lat <3

#14
   Znak zodiaku ?
 Byczek :D

#15
   Czego szukasz u partnera ?
  Chyba narazie nie szukam partnera, ale szanuję jak chłopak jest zabawny i przebojowy, ale nie ma jakichś takich wyjątkowo dziwnych odpałów i pomysłów, fajnie by było, gdyby był wyższy ode mnie, i przystojny,bo mimo tego, że nie ocenia się ludzi po tym jak wyglądają, to lepiej jest być z kimś ładnym, zadbanym itd.

#16
   Ulubiony Cytat ?
   Mam dwa ulubione, jeden znam dzięki mojemu najlepszemu przyjacielowi Dawidowi, więc Dejwid, jeżeli to czytasz to bardzo Ci dziękuję ,,Każdy dzień, jest szansą na zmiany. Szansę zawsze mamy". Oraz drugi:
# 17
  Ulubiony aktor ?
   Zdecydowanie Mario Casas, ze swoją słynną rolą Hache w ,, Trzy metry nad niebie" oraz ,,Tylko Ciebie chcę", przy aktorce, wahałam się ale wybrałam Chloe Mortez m.in za jej fenomenalną rolę Mii w filmie, który skradł moje serce, pt. Zostań, jeśli kochasz, oraz za rolę Carrie w horrorze pt. Carrie. Osobiście,nie przepadam za horrorami, ale słyszałam dużo przychylnych opinii na temat tego filmu.


#18
  Ulubiony kolor ?
   Black <3

#19
    Głośna muzyka czy cicha ?
    Raczej głośna, ale jeżeli już to muszę zostać sama w domu :'D

#20
      Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
     Do pokoju dla gości, tam nigdy nikt nie wchodzi, jest wyjątkowo miękkie łóżko i dobre światło :)

 #21
      Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
       ok. 20/ 30 min ;)

#22
       Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
      Znowu, ok. 20/30 min :D

#23
       Biłaś się kiedyś z kims ?
       Raczej nie, nie jestem aż taka agresywna ;)

#24
      TURN ON. Co Cie kreci, co Ci sie podoba u chłopców?
        To jak są wyżsi ode mnie, inteligentni, zadbani, przystojni, szarmanccy. Kurde, ideały :D
         Jak znacie kogoś takiego, to szybko do mnie :D

#25
      TURN OFF . Co Ci sie nie podoba u chłopców?
          Jak są, nie zadbani, brudni, i tutaj bez obrazy, i naprawdę nie chcę nikogo zranić, bo wiem, że to bardzo często nie jest od ich zależne, ale jak ktoś ma pryszcze.

#26
      Powód dla którego dołączyłaś do blogosfery ?
           Kiedyś już miałam bloga, ale nie sama.
         Bardzo mi się to spodobało, więc postanowiłam, że spróbuję pisać samodzielnie, a że mi się spodobało. Więc dalej to ciągnę ;)

#27
        Czego sie boisz?
           Trudno powiedzieć. Chyba samotności, bólu, odebrania mi rodziny i zniszczenia tego co moje. I mam lęk przestrzeni ;)

#28
        Kiedy ostatnio płakałaś ?
           Dzisiaj rano ;)

#29
       Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz?
          Napisałam, jakieś 3 dni temu.

#30
      Co oznacza Twoj blogowy username?
          Pochodzi od nazwy bloga, o której jeżeli będziecie chcieli to się wypowiem ;)

#31
       Ostatnia przeczytana książka?
          ,,Zostań, jeśli kochasz"

#32
       Książka, którą aktualnie czytasz?
           ,,Hobbit"

#33
     Co ostatnio ogladałaś (serial TV)?
            Nie oglądam telewizji ;) Ale co do seriali, to Szpital ;)

#34
     Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
        Zazu, z kanału zazustree.blogspot.com ;)

#35
     Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms ?
        Zepsuł mi się tel, ale pamiętam, że była to moja mama <3

#36
      Ulubiona potrawa?
         Ryż z sosem chińskim i kurczakiem :D

#37
     Miejsce, które chcesz odwiedzić?
       NYC <3




#38
     Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
          Dworzec PKP :D

#39
     Czy ktoś Ci się teraz podoba?
            Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

#40
     Ostatni raz kiedy pocałowałas kogoś ?
       ...

 #41
        Ostatnio kiedy ktos Cie obraził ?
          Nie zdażyło mi się to chyba ostatnio.

#42
        Ulubiony smak słodki ?
           Kokosowy, czekoladowy <3

#43
       Na Jakich instrumentach grasz ?
           Na flecie i na nerwach :D

#44
      Ulubiona część biżuterii ?
            Wszystkie.

#45
      Ostatni uprawiany sport ?
           Bieg po bilet :D

#46
      Jaka piosenke ostatni spiewalas?
           Eiffel 65 Blue

#47
      Ulubiony teks na podryw ?
           ,,Gdybyś była kanapką w MCDonaldzie, to nazwałbym Ci MCBeauty" :D

#48
      Czy kiedykolwiek uzylas tego tekstu?
            Njeee, ktoś go użył do mnie ;D

#49
        Z kim ostatnio przebywalas w wolnym czasie?
             Z mamą :)

#50
        Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?



  Uuuuuuu, więc nominuję:

- Correct or incorrect for u?
- DearDiary
ZazuStreet
- ♥ Ellie ♥
BLOG017



Podobał wam się tag? Chcecie się dowiedzieć o mnie coś więcej? Na wszystko czekam w komentarzach :D


                                                                                                   Pozdrawiam :*
                                                                                                    ★xpaperheroesx★
 
 


CONVERSATION

2 komentarze:

DearDiary pisze...

Swietny tag i naprawdę bardzo chętnie zrobię go u siebie!
Obserwuję i ściskam mocno <3
DearDiaryNatalie.blogspot.com

ellie pisze...

Ooo dzięki za nominację, zastanowię się nad zrobieniem tego tag'u :) Też uwielbiam czarny :)

Dziękuję za Twój miły komentarz pod moim wpisem, a jeśli masz chwilkę to zapraszam na nowy post:___BLOG___

Back
to top