Sweather Weather TAG



Heyyy Wszystkim!



Czujecie już ten jesienny klimat? Bo ja jak najbardziej tak :) Poluje na swetry i przymierzam się do próbowania smaków nowych herbat. Przez pewien czas nie robiłam Wam żadnych TAG'ów, a ten pokochałam od razu i pora roku jakoś tak pasuje do tematu, więc czemu nie? Weźcie do ręki kubek z gorącą herbatą, kawą, czekoladą, siądźcie pod kocem i miłego czytania ;)





1) Ulubiony, jesienny zapach świecy?
Zacznijmy od tego, że ogólnie, moim ulubionym zapachem jest Snowflake Cookies (Yankee Candle) ale, niestety muszę jeszcze trochę poczekać na zaopatrzenie się w niego :)


2) Kawa, herbata czy gorąca czekolada?

Herbata, jak najbardziej, może to się wydawać trochę dziwne ale lubię czarną, mocną herbatę bez cukru i cytryny ("jak ty to możesz pić?'' ja wiem xd)



3) Najlepsze jesienne wspomnienie.
Moje najlepsze jesienne wspomnienie, bezpośrednio wiąże się z moimi "starymi" znajomymi.
Pamiętam jak wybraliśmy się do parku, niedaleko naszej szkoły, wszyscy w dresach, luźno ubrani (no makeup, no filters :>) z grabiami pod pachą i grabiliśmy liście w ramach akcji, pomagajacej kasztanowcom, które gubią liście na jesień (nawet nie pamiętam czemu ona miała służyć i jak się nazywała, ale okeee). Mimo wszystko, na koniec nie mogliśmy się powstrzymać i skakaliśmy w takie kupki liści :) (ale spokojnie spokojnie, wszystko było potem ogarnięte)

4) Jaki trend w makijażu wolisz: ciemne usta czy skrzydlate/wywinięte kreski eyelinerem?
Uwielbiam ciemne usta, najlepiej bordowe albo czerwień :) MAC i Golden Rose (Velvet Matte) podobno mają świetne szminki, dobrze napigmentowane i dają piękny kolor na ustach.



5) Najlepszy zapach na jesień.

Zapach perfum: Chance - Chanel , świetny zapach, nienawidze duszących perfum, dlatego kupuję sobie letnie, takie kwiatowe, delikatnie ( nie, zdecydowanie nie nadaję się do opisywania zapachów xd)

Zapach jesieni: Kocham zapach jesiennego poranka, może to trochę dziwne, ale uwielbiam rano wyjść do szkoły, i idąc przez tą mgłę, czuć zapach, słyszeć szelest liści, widzieć wszystko rozmazane, takie nie wyraźne, i im bliżej podejdziesz, tym widzisz więcej konturów, ukazuje Ci się zarys budynków, miasto pokazuje Ci swoją niewinną stronę i budzi się do życia na Twoich oczach.

6) Jak wygląda jesienna pogoda w miejscu, w którym mieszkasz?
U mnie jest zawsze jesienna pogoda, nawet jak nie ma jesieni :) nie no żartuje, jest chyba tak jak we wszystkich innych miejscach podczas jesieni, pomarańczowy chodnik zapewniają nam spadające liście, a mgłę, egipskie ciemności i 2 stopnie na dworze, po prostu panujący klimat.

7) Twój ulubiony sweter to...
Jeszcze szukam mojego ulubionego swetra, ale wydaje mi się, że mogłam go widzieć w C&A'u .

8) Jaki jest twój must-have lakierowy tej jesieni?
Najczęściej paznokcie maluję na czarno, ale chyba trochę pozbieram i zainwestuję w dobry bordowy lakier, ślicznie wygląda na paznokciach.

9) Piłka nożna czy wskakiwanie w stosy liści?
Pewnie że wskakiwanie w stosy liści! Co to wgl jest za jesień bez skakania w liście? :)  W piłkę nożną można grać przez cały rok, a liście spadają tylko raz (w roku :))


10) Obcisłe, dopasowane, rurki czy legginsy?
Do szkoły? Dopasowane rurki. Zdecydowanie wybieram rurki, chociaż kiedy tylko wracam do domu, zamieniam je na dresy (serdecznie polecam :))

11) "Wojskowe buty" czy UGG?
Zdecydowanie wojskowe, mam jedną parę u siebie w szafie, jednak wolę kozaki, czy coś takiego, bardziej przyjemnego dla oka :)



12) Czy smak dyni jest przereklamowany?
Nieeee, uważam że raczej nie. Dynie można przygotować na wiele sposobów i nie musi się to od razu kojarzyć z Haloween, np. zrobić zupę, ciasto, sałatkę itd.

13) Ulubiony jesienny program TV?
Jesienny on raczej nie jest, ale jestem wielką miłośniczką Plotkary i Przyjaciółek (pozdrawiamy z Polsatu xd)

14) Jaka piosenka naprawdę przenosi Cię w jesienny nastrój?
Nie potrafię wybrać, jedna z nich pojawiła się tej jesieni i bardzo mi się spodobała (już leci na moją playlistę :>) a druga pojawiła się rok lat temu, ale uwielbiam ją. Cover jest świetny ale oryginał pobija. Słucham jej nałogowo, nawet teraz,  kiedy piszę tego posta :)



 


A teraz kilka "fall inspirations" dla Was :) Piszcie w komentarzach, czy lubicie jesień i jakie macie sposoby na jak najlepsze wykorzystanie jej i "przecierpienie" tych kilku miesięcy pod kocem? :)

PS. Widzieliście te nowe kubki w Starbucksie? Rewelka, mnie pobijają na kolana <3









CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top