FRIEND'S TAG I INSPIRATIONS

 00:21 


Dawno Was nie witałam, ani datą, ani powtarzającym się  "hej, hejka! itd.". A to, że wracam jest winą tylko i wyłącznie mojego lenistwa, ale to już wiemy. Powodem mojego powrotu, były liczne komentarze, pytania, prośby a także to wszystko, co ciągnęło mnie do blogowania od samego początku. Czułam, że za dużo to dla mnie znaczy, żeby zostawić teraz Julgaspace, jako pustą domenę. Tak więc, wracam, czy w wielkim stylu to nie wiem, ale z wielką siłą na pewno!
PS. Możecie podziękować Kubie z bloga Your Fall Sky za to, że katował mnie codziennie swoimi wiadomościami, dotyczącymi przyszłości mojego bloga :)

Ale głównym tematem tego posta, będzie TAG, "Friend's TAG", tak więc zapraszam do pytanek!

 
1. Jak i gdzie się spotkałyście ? 
Z widzenia, znałyśmy się 6 lat (leci nam 7) ale poznałyśmy się, dopiero w 1 gimnazjum, kiedy to miałyśmy razem usiąść. Usiadłyśmy i w tym momencie zaczęła się nasza przyjaźń, pierwsze żarty, nocowania, zapraszanie do domów, imprezy urodzinowe, prezenty na specjalne święta, codzienne snapy itd.

2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie ? 
Jejuuuu, mnóstwo. Od pierwszego nocowania, przez wspólnego crush'a, tworzenia wspólnie opowiadań, imprezy-niespodzianki z okazji urodzin Uli, oglądania "Pamiętników Wampirów", wybierania się na koncert Justin'a, serio mnóstwo. Ale najlepsze chyba było ostatnie nocowanie u Uli, z okazji jej urodzin.

3. Opiszcie siebie w jednym słowie
Sama siebie - prawdziwa, staram się być szczera, nikogo nie udawać, i jak coś mi nie pasuje, to walić prosto z mostu i nie bawić się w gadanie za plecami.

 4.Wymarzona praca Twojej przyjaciółki ?
Wiem, że chciałaby być pielęgniarką, ja chciałabym być lekarzem, więc perfekcyjnie się dobrałyśmy!

 5. Ulubiona marka kosmetyczna Twojej przyjaciółki ?
Najprawdopodobniej Golden Rose, ale obydwie ją uwielbiamy, nie tylko ze względu na ich świetne pomadki, ale też lakiery do paznokci.


 6. Co was w sobie denerwuje ?
Ja jestem w wielu kwestiach niepoważna, np. bardzo często jestem spóźniona, gadam na lekcjach (nie na wszystkich, ale na części), jednak nad tym się da pracować. Mnie w Uli denerwuje jej podejście do wszystkiego na poważnie, ale jesteśmy już obydwie do tego przyzwyczajone.

 7. Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać gdzie by to było? 
11 listopad, Kraków, Tauron Arena, koncert Justina Biebera. Lub jakakolwiek inna data, razem, np. do Stanów Zjednoczonych, Anglii, albo nad morze Śródziemne.

8. Najlepszy kawal ,żart , z którego tylko wy się śmiejecie.
Wiele jest takich, bo prawie codziennie opowiadamy sobie nowe kawały, więc ciężko wybrać.

 9. Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano? 
Mi, o wiele dłużej, ponieważ ja mieszkam całkiem blisko szkoły, a Ula dojeżdża, więc szykuje się, i przyjeżdża, kiedy to ja jeszcze leżę w piżamie.

10. Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki ? 
Myśle, że wiosna, ale nie jestem tego pewna.

11. Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki ?
Justin Bieber- Love Yourself 

 12. Jak to jest kolegować się z kimś kto jest uzależnionym od 'Pamiętników Wampirów"? 
Bardzo dobrze, sama nie jestem uzależniona, podoba mi się ten serial, ale nie mam jakiegoś świra na jego punkcie, Ula go uwielbia, ale chociaż ma co robić w wolne popołudnia.

13. Szpilki czy płaskie buty ?
Płaskie! Praktycznie nigdy nie chodziłam w szpilkach, i na razie nie mam zamiaru, wyglądają przepięknie na nodze, ale uważam, że mam jeszcze czas. Ula tak samo.



14.Spodnie czy sukienki ? 
Spodnie są zdecydowanie wygodniejsze, ale w sukienkach wygląda się bardziej dziewczęco, i według mnie, są lepszą propozycją na lato.

15. Ulubione zwierzę Twojej przyjaciółki ?
Oczywiście jej kotka, Lola!  Jedyny kot, którego lubię. 

 16.Co najbardziej w sobie lubicie?
Nasz humor, i to że tak dobrze się dogadujemy. Nie kłócimy się za często, i jak któreś z nas nie ma w szkole, zawsze dowiadujemy się jak tam i pomagamy sobie w wielu kwestiach, chłopak, rodzina, szkoła, dzielimy się ze sobą wszystkim.

 17. Komedia, horror czy filmy romantyczne ? 
Komedie romantyczne!



18. Blackberry czy Iphone ?
Żadna z nas nie ma ani tego ani tego, ale gdybyśmy miały wybierać to zdecydowanie Iphone.

 19. Ulubiony film ?
Chyba nie mamy takowego, jednak bardzo nam przypadł do gustu film "Wierna" z trylogii "Niezgodna".

 20. Macie wspólne hobby ? 
Raczej nie, każda woli coś innego, mamy inne hobby, ale to nie znaczy, że nie mamy wspólnych tematów do rozmowy.

21. Czy mamy podobne/wspólne cechy ?
Tak, mamy bardzo podobny humor, obydwie uwielbiamy podobny typ chłopaków, mamy identyczne charaktery i nie tylko.

 22.Jaki jest Twój ulubiony program telewizyjny ?
Mój - Przyjaciółki, polski serial

 23. Jak pieszczotliwie na siebie mówicie?
Nie mówimy na siebie pieszczotliwie, zazwyczaj po prostu po imieniu, albo jak chcemy się nawzajem zdenerwować, to używamy pełnych imion.



Mam nadzieję, że TAG Wam się podobał, i mimo długiej nieobecności dobrze przyjęliście ten post.
Na zakończenie, mam dla Was kilka inspiracji typu "friendship goals". 

buziaki, Jugi

















*chyba najbardziej znane przyjaciółki showbiz'u*





CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top