TOP 5 INSTAGRAM ACCOUNTS


26.02.2017






Instagram to nieustannie rozwijająca się platforma, na której konta zakładają butiki, marki, celebryci, ale również zwykli ludzie, tacy jak ja czy Ty. Wrzucamy na niego zdjęcia najnowszych butów na tle marmurkowej podłogi, cytaty żywcem z tumblr'a, kolejne słodkie ułożenie naszego kota na kanapie czy nieśmiertelną owsiankę z barwną gamą owoców i ziaren. Osobiście, jestem ogromną zwolenniczką tak estetycznego i poukładanego trybu życia, i wielką przyjemność sprawia mi śliczna wiązanka białych róż na stoisku z kwiatami, czy estetycznie rozłożone najnowsze zdobycze zakupowe, którym towarzyszy ukochany kubek herbaty i mięciutki biały koc. Jeśli interesują Was instagramowe nowinki, serdecznie zapraszam do czytania!








1. WERONIKAZALAZINSKA


Weronikę obserwuję od czasów, kiedy to mieszkała jeszcze w Krakowie, i jej filmiki były głównie lookbookami. Jednak zawsze podziwiałam styl i klasę, którą prezentuje. Na jej instagramie znajdziecie mnóstwo wspomnień z podróży, oraz zdjęć minimalistycznej biżuterii. Poza tym. Weronika mieszka aktualnie w LA, gdzie nadal prowadzi  kanał na Youtube, na który polecam Wam zajrzeć.





2. APHADA


Na instagrama Alyssy trafiłam stosunkowo nie dawno, bo pojawił mi się on na stronie głównej, i moją uwagę przykuło któreś ze zdjęć jej torebki. Prowadzi go bez wątpienia w minimalistycznym i estetycznym tonie. Dobre ujęcie potrafi znaleźć wszędzie, dosłownie, ostatnie zdjęcie torebki zrobiła na chodniku! Koniecznie ogarnijcie jej zdjęcia z matcha latte!




3. MIJA_MIJA


Jej instagram to mój odwieczny goal. Mirjam możecie kojarzyć z niesamowicie białych, minimalistycznych i nieco prześwietlonych zdjęć. Nie dość, że ma idealne wyczucie stylu (niesamowicie miękki sweterek z Acne Studios i Levisy 501? mam nadzieję, że kiedyś dojdę do tego etapu w modzie!), to jeszcze raz na jakiś czas, możemy doszukać się całkiem ciekawych  cytatów, z których osobiście często korzystam.






4. THEDAYDREAMINGS


Jeśli jesteście wielbicielami zdjęć, na których coś się dzieje, to instagram Victorii zachwyci Was kompletnie. Rosjanka jest ogromną miłośniczką podróży i mody (bratnie dusze?) co widać po jej zdjęciach np. z Berlina. Widać, że dba o detale i estetykę, co zdecydowanie pokazują zdjęcia outfitów, a na widok perfekcyjnie zrobionych naleśników w jagodami aż burczy mi w brzuchu!




5. KRZECZAA



Ola była pierwszą osobą, która dzięki swoim zdjęciom zachęciła mnie do prowadzenia bardziej minimalistycznego i neutralnego instagrama. Moimi ulubieńcami w jej siatce są zdjęcia na mieście i jej śliczne paznokci. Bardzo często znajdziecie u niej również stylizacje. zdjęcia przepysznego (z pewnością!) jedzonka, czy okładki magazynów o modzie, więc czego chcieć więcej na polskim instagramie?


Obserwujecie którąś z dziewczyn? A może macie swoich ulubieńców? Koniecznie zajrzyjcie na mojego instagrama :xjulga. Czekam na Wasze w komentarzach!




CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top