2 YEARS OLD












Lata lecą, powiedziałabym że jemu szybciej niż mi samej. Gdyby podsumować te dwa lata liczbami wyszłaby całkiem niezła sumka godzin spędzonych przed komputerem (dziwię się, że nie mam jeszcze żadnej wady wzroku!), niezliczona ilość wypitych herbat, odmarzniętych nóg wystających spod kołdry i nieprzespanych nocy. Nigdy nie żałowałam ani chwili spędzonej nad napisaniem posta  chociaż nie zawsze miałam z tego korzyści, nie raz zawalałam po największej linii, szkoła, znajomi, wiele czynników cierpiało, ale znalazłam coś, co sprawia mi radość. Dzięki czemu poznałam czwórkę? siódemkę? pięćdziesiątkę? wspaniałych osób, które potrafiły słuchać mnie, moje 1000 sekundowe nagrania na snapchacie, i powoli wprowadzać mnie w świat blogosfery. Dziękuje Wam kochani z całego serca.





To wszystko co teraz czytacie, napędzacie sami. Właśnie ty jesteś moim małym motorkiem, który każdego dnia przypomina mi, dlaczego działam na tej sferze, czemu nagrywam do Ciebie na snapie (jeśli nie, koniecznie dodaj! @blogosferaa), czy pracuję nad kolejnymi postami i zdjęciami podczas, gdy inni zajmują się nieco przyziemniejszymi rzeczami. 12 tys. wyświetleń i 55 obserwatorów nie wybiło się same, pracujemy na to razem, transakcja jest wymienna. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jeszcze na lata, bo każdy kolejny dzień, w którym mogę się dzielić z Wami kawałkiem siebie, jest coraz lepszy, i przynosi mi coraz większego powera! Pamiętajcie, że ten blog jest dla Was, macie czuć się tutaj jak w domu, bo to jest nasza wspólna przestrzeń. Julgaspace, prawda?






                                         







                                                                 buziaki,
                                                               Julga

CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top