GREAT SUMMARY OF HOLIDAYS





23:58





         Okres wakacyjny skończył się już na dobre. Wszyscy powróciliśmy do więzienia, naszego utęsknionego miejsca, zasiedliśmy w szkolnych ławkach, z myślą, że spędzimy w nich kolejne 10 wspaniałych miesięcy. Szczerze? Stęskniłam się już za niektórymi z moich znajomych, i tylko czekałam na moment, w którym zobaczę ich na szkolnym korytarzu. Ale dzisiaj nie o tym. 

         Te wakacje, obfitowały dla mnie w różne przygody, wyjazdy, niesamowite chwile i wielu prześwietnych ludzi. Odwiedziłam 2 kompletnie inne kraje, a w nich 5 różniących się od siebie diametralnie miast. 2 w Hiszpanii, 3 w Polsce. Spotkałam moją internetową najlepszą przyjaciółkę, wybrałam się do Warszawy z Ulą (ją już znacie z posta o wycieczce do Warszawy), odwiedziłam stolicę Katalonii, Barcelonę i spełniłam kilka swoich marzeń.  Niesamowicie lubię dzielić się z ludźmi zdjęćmi z poszczególnych części mojego życia. Zawierają one pewną historię, która nasuwa mi się na myśl kiedy tylko mam je przed oczyma. Serdecznie zapraszam do oglądania ich, a na dole czeka na Was konkurs!






































Pod koniec posta, na osłodzenie tego roku szkolnego przygotowałam dla Was konkurs! Nigdy nie urządzałam konkursu na blogu, i nie wiem jaka będzie reakcja ale mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Warunki konkursu!

  • Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
  • obserwować nas na snapie blogosferaa
  • napisać, swoje najlepsze wakacyjne wspomnienie!
Nagrodą będzie paczka, stworzona indywidualnie dla osoby wygranej, czyli coś, co lubicie i co Wam się przyda!
Życzę powodzenia wszystkim osobom biorącym udział, i do następnego!


                                                                    buziaki,
                                                                  Julga

CONVERSATION

3 komentarze:

Unknown pisze...

przepiękne zdjęcia, zazdroczcze wakacji :)

R pisze...

Super podsumowanie wakacji!
VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

devildisorders pisze...

Ciekawe zdjęcia:)
http://evildivination.blogspot.com/

Back
to top