ORIGINAL


21:32






Pierwotnie, miało to podobać się wszystkim innym. Aktualnie? Ma to się podobać tylko mi. Każdy z nas, ma swój własny i ( co w tych czasach jest już rzadkością) oryginalny styl. Teoretycznie, może i tak, ale w praktyce, wygląda to zupełnie inaczej. Pomimo tego, że dążymy do tego aby wyglądać inaczej, wyróżniać się z tłumu, to prędzej czy później, dopadnie nasz szał bycia "tumblr".
Powiem tyle, od "superstarów" o wiele bardziej podobają mi się fluxy, wieczory spędzam na oglądaniu "Teen Wolf'a" i "Plotkary" a nie "Pamiętników Wampirów" i "Pretty Little Liars",  nie kupiłam sobie najnowszego zestawu do malowania paznokci, tylko nową paletkę, zamiast kupić sobie kaktusów w Ikei, wyhodowałam sobie szczypiorek na oknie (też roślina, nie?). A! I jeszcze jedno, czapkę wpierdolkę nosiłam od kiedy skończyłam 6 lat. Nieźle,nie?

                        




Zdaję sobie sprawę z tego, że też nie jestem w 100% oryginalna, ale nie podążam również za najnowszymi trendami w naszym środowisku. Aby tworzyć swój własny styl, należy wychwycać pewne elementy, które są "nasze" w których czujemy się dobrze. Nie lubisz nosić rurek z wysokim stanem? Śmiało wybieraj biodrówki!  W tym sezonie królują luźne spodnie, np. boyfriendy. Nie podobają Ci się superstar'y? Może to i lepiej, każdy je teraz ma, a Adidas (i nie tylko) oferuje o wiele więcej modeli świetnych i wygodnych butów.





Zawsze warto inspirować się panującą modą, np. na jeansowe kurtki, naturalne "nude" kolory, porwane spodnie czy minimalistyczne dodatki. Inspirowanie się jest okej, kopiowanie nie. Własny styl tworzymy sami. Ostatnio na szkolnej "uroczystości" zauważyłam co najmniej 4 dziewczyny ubrane tak samo. Oczywiście inspirowane stylem "tumblr", czyli czarna koszulka, obowiązkowo długa, czarna bombka i czarne buty na koturnie. Brwi wyrównane kosiarką, a rzęsy do nieba od niebotycznej ilości tuszu na nich. Mam nadzieję, że chociaż było im wygodnie, ale ich miny jednak na to nie wskazywały.







Dlatego mając w pamięci słowa Coco Chanel, "Moda przemija, styl pozostaje" budujemy swój własny styl, bez względu na panującą modę.




buziaki, Jugi


ootd
jacket: Levi' S / sh
T-shirt:  Reserved
shoes: Converse
skirt: no name
















CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top