Szkolny Czas TAG | Sql Outfits




Hejkaa!




           Dziś, przychodzę do Was z TAG'iem, może trochę spóźnionym, ale może lepiej później niż wcale :)
Na końcu posta, czekają Was outfity do szkoły, które mam nadzieję, spodobają się Wam.
Miłego czytania ;) 





1. O której wstajesz do szkoły?   
Teraz, kiedy rozpoczęłam gimnazjum, mam nastawioną budzik na 6:25 i wyrabiam się :) 

2. Ulubiony nauczyciel?          
Chyba pani od geografii. (tak, geografii, jednak możliwe :))
      
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
 Chyba z angielskiego, lubię to i sprawia mi to dużo radości.

 4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?    
Znaczy zadaję się z każdym, ale na przerwach to głównie siedzę z dziewczynami, chociaż zdarza mi się dołączyć do chłopaków.
      
5. Plecak, torebka czy tornister? 
Plecak oczywiście! Nie powiem,      uciążliwe byłoby dźwiganie tylu książek,
 zeszytów i nie tylko, codziennie.
             
6. Czy malujesz się do szkoły?              

 Nieee, chyba, że pojawią się jacyś "nieprzyjaciele", wtedy ewentualnie :)
 
7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?             

 Raczej spodnie, ale jeżeli mam możliwość to staram się też spódnice.



 
8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd)?   

Tak, mam swoją jedną, niebieską z serduszkiem.
            
 9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?      
Nie, nie miałam, ale staram się o niego w tym roku.        
    
10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?               

Tak, raczej tak bo chyba bym nie wytrzymała od 8 do 15 na owsiance :)



11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?              

Narazie nie mogę powiedzieć, bo to dopiero początek ale pewnie zastanawiałabym się między chemią a fizyką, bo zdaje mi się, że będą to najcięższe przedmioty, i najtrudniej mi się będzie z nich uczyć, jak ktoś ma jakieś sposoby to piszcie w komentarzach ;)   

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?               

Chodzę pieszo bo mam 7/8 minut, tylko w piątki jeżdżę rowerem, ale to spowodowane jest tym, że od razu po lekcjach jadę na angielski.    

13. Zmieniasz buty w szkole?     

Od przyszłego tygodnia będę :)           


    
14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?   

Tak, mamy fajną, zgraną drużynę, i "wuefistkę" też, więc nie ma co narzekać.            
      
15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?  
Nieeee, staram się o tym nie myśleć i wykorzystać ten wolny czas ;) ale działa to w odwrotną stronę, w szkołę tęsknię za wakacjami :)             
       


             Na górze macie kilka "inspiracji" a teraz czekam na Wasze, bo moje lecą do Was!


  
                                                                                Julga xoxo



CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top