LBA, czyli Liebster Blog Awards cz.II



Hejka!





Ostatnim czasem dostałam kolejne nominacje do Liebster Blog Awards, konkretnie dwie.
Jestem trochę rozdarta, ponieważ nie wiem, kogo mogę nominować, więc nominuję wszystkich, którzy to czytają. 
A, więc przejdźmy do pytań :




Pytania od Sens moich dni

1. Z jakiego powodu założyłaś bloga?
 Nie było jednego powodu, byłam ciekawa jak to będzie, i chciałam spróbować podzielić się swoimi myślami z Wami.
 
2. Czemu Twój blog ma akurat taką tematykę?
Tematyka jest life-stylowa, ale również modowa. Robię to, bo to lubię :)
 
3. Jakie są Twoje rutynowe czynności poranne?
Chyba takie, jak każdego, przebieram się i myję, jem śniadanie, myję zęby i sprawdzam social-media.
 
4. Czy i w jaki sposób wpływa na Ciebie pisanie?
Chyba mnie to uspokaja, daje mi taką "chwilę wytchnienia".





5. Umiesz przyjąć krytykę i jak na nią reagujesz?
Raczej umiem, ale słabo na nią reaguję. Nie lubię krytyki, uważam, że można się bez niej obyć.

6. Czy jest osoba, która dopinguje Cię w robieniu tego, co kochasz?
Jest, nawet duża grupa osób, moje przyjaciółki, blogerki i Kacper :)
 
7. Jak widzisz siebie w przyszłości?
Nie widzę, uważam że będzie tak jak ma być, bardzo chciałabym być lekarzem, albo prowadzić własny biznes, i nie zapominać o blogu, ale to się okaże.
 
8. Wolisz spędzać czas samotnie np. z książką czy w gronie dobrych znajomych?

Zależy od humoru, czasami mam takie dni, że książka i łóżko to moje jedyne zbawienie, jednak dużo spotykam się w gronie moich znajomych, tym bardziej z nowej szkoły :)

9. Masz rodzeństwo?
Mam, dwójkę młodszych braci, czasami to nawet jak miód na serce, ale to nadal dzieci.
 
10. Jak spędzasz weekendy?

Różnie, bardzo często wyjeżdżam do stolicy, więc jeżeli jakaś blogerka mieszka w okolicy, to z wielką chęcią poznam :) spotykam się ze znajomymi, albo tak jak w ten weekend, spędzam go 3/4 w łóżku z książką, czekoladą i yt :)
  


Pytania od Najlepsze filmy FOREVER 

1. Ile chciałabyś mieć lat teraz i dlaczego?
Chciałabym mieć teraz 16 lat, ponieważ kończyłabym gimnazjum i zaczynałabym liceum, co według mnie byłoby dużym krokiem, ale jednak przerażałaby mnie trochę wizja nadchodzącej matury.

2. Twój ulubiony dzień tygodnia
Tutaj zastanawiałabym się nad piątkiem i sobotą. Piątek, to jednak początek weekendu, mam swoje ulubione zajęcia i wgl, jednak sobota cała wolna, i już nie wiem. Ale chyba zostanę przy piątku.

3. Jaka cecha człowieka jest Twoim zdaniem najważniejsza i dlaczego?
Najważniejsze to patrzyć sercem.

4. Film czy książka?
Dla mnie nie ma znaczenia, lubię i to i to :)

5.Lato czy może zima?
Obydwie są moje ulubione, nie potrafię wybrać.

6. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Chciałabym, aby ludzie się nie bali, i żeby nie byli zawistni w stosunku do siebie, tyle wystarczy :)

7. Twoje hobby
Zdaje mi się, że jeszcze tego nie odkryłam, nadal szukam.

8. Najlepsze wspomnienie z wakacji
Te wakacje głównie kojarzą mi się z moim przyjacielem, serdecznie pozdrawiam jak to czytasz Mati :D ale było wiele niesamowitych przygód, serio, nie potrafię wybrać jednej, za dużo się działo :)

9.Komputer, wróg czy przyjaciel?
Przyjaciel i wróg w jednym, znakomicie zabija czas.


10. Co symbolizują twoje ulubione kolory?
niebieski- symbolizuje niebo
Czerń można nazwać "niezrozumianym kolorem", gdyż niemal w każdej kulturze ma inne, często odległe znaczenie.

11. Kto w Twoim życiu jest dla Ciebie najważniejszy?
Moja mama, nie wiem jak poradziłabym sobie bez niej, mogłoby się walić i palić ale ona zawsze będzie przy mnie, jak nie fizycznie to mentalnie.
Moja rodzina oraz przyjaciele również, ale jednak nie w tym samym stopniu co mama, chociaż i tak ich bardzo kocham, buziaki <3


I jak się podobało? Jak wy odpowiedzielibyście na te pytania? Piszcie w komentarzach!
PS. Jak nowa czcionka, może być, sprawdzi się? :)


                                                                                    Julga xoxo

CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top