Common white girl TAG



 Heiii!


             
          Przychodzę do Was dzisiaj z TAG'iem o moim życiu, rutynie, o rzeczach codziennych, aplikacjach i miejscach.
Tytuł posta, nie ma na celu propagowaniu rasizmu, tylko przedstawienie codzienności zwykłej dziewczyny prowadzącej bloga, czyt. mnie :)

                                         

 1. Ulubiony napój ze Sturbucksa?
Chyba Iced Vanilla Latte, bo lubię troszkę odbiec od codzienności i zamiast ciepłej porannej kawy, wypić kawę z lodem :)


2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Ok. 45-50 minut, czasami dłużej ale to zależy od dnia ;)

3. Ile selfie robisz dziennie?
Ostatnio 0. To aż straszne.



4. Ilu masz obserwatorów i zdjęć na instagramie?
Zdjęć 8, obserwujących 408 ;) mój ig :>

5. Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos?
,,LOL" częściej, ale ,,OMG" zdarza mi się tylko pisać i to też czasami.

6. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
Pewnie że tak?No bo jaki jest sens nosić jedną rzecz raz i potem ją wywalić :/


7. Czy jesteś rasistką?
Nieee, rasizm to dla mnie zupełna dyskryminacja.

8. Ile masz tweetów?
0. Nie mam Twittera ;)






9. Instagram vs Twitter vs Tumblr
IG <3 Może dlatego, że tylko go mam :)

10. Jak spędzasz większość swojego czasu?
Głównie siedzę na komputerze, czytam książkę, lub spotykam się z #mygurlz i wędrujemy po sklepach :)


11. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
Trudno powiedzieć, ostatnio zaczęłam przeglądać ,,angielskiego jutuba" i chyba MayBaby.

12. Jak często malujesz paznokcie?
Teraz mam pomalowane :) rzadko maluję, bo w mojej byłej szkole było to zabronione.
Golden Rose, czarny- 89, baby blue- 83, seria WOW!


13. Jesteś zakupoholiczką?
Zdecydowanie. Mogłabym mieszkać w galerii handlowej. :)

14. Ile razy oglądałaś "Wredne dziewczyny"?
Narazie 0. Ale jest o na mojej ,,To see list" .








*wierzycie, że to murek w Warszawie?
aż się zdziwiłam, że mamy takie piękne rysunki
w stolicy :')*

15. Czy posiadasz dużo ubrań?
Czy ja wiem. Chyba tyle ile każdy. Oczywiście nie we wszystkich chodzę, bo mam swoich ulubieńców :)

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Jeżeli ładnie wygląda to czemu nie :>

17. Robisz makijaż codziennie?
Nie ;)

18. Jakie są Twoje oceny w szkole?
4/5, czasami się zdarzy jakaś trójka lub szóstka.

19. Jak często stylizujesz swoje włosy?
Ogólnie to zazwyczaj to tylko rozczesuję, lub prostuję rano.

20. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Njeeeee, w domu wyglądam jak każdy. Tradycyjnie, dres i grube skarpetki na zimę, a lato krótkie wygodne szorty i stopki :>


    Zdjęcia pochodzą z mojego snapa *xjulga*, bo na asku dostałam kilka pytań, odnośnie nich :>
 Te upały zabijają, nie uważacie? MA-SA-KRA.Można się ugotować, ale na szczęście jest jeszcze lemoniada z lodem <3
 Pozdrawiam Was z mojej kolorowej codzienności :>


                                                                                         Julga xoxo

 

CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top