Modowy TAG!



    Hejjj!

:) 

        Przygotowałam Wam dzisiaj mały modowy TAG, bo statystykach widać, że chyba Wam się spodobała ta seria. I postanowiłam, że zrobię posta z 15 pytaniami dotyczącymi mody.
Zapraszam!


 1. Co jest dla Ciebie niezbędnym elementem ubrania?
 Według mnie buty. Buty bardzo często mogą przeważyć o równowadze stroju, o tym jak wygląda na sylwetce itd.

2. Najgorsze faux pas w modzie lub w stroju?
  Czymś co dobija mnie w kwestii mody codziennej, jest kolorystyka. Kiedy widzę kogoś np. w niebieskim płaszczyku, czerwonych rajstopach i zielonych butach, to myślę, że zaraz wyjdę z siebie i stanę obok. Oczywiście, łączenie niektórych kolorów wygląda naprawdę stylowo, ale kolory muszą do siebie pasować i jakoś ze sobą współgrać.





3. Kolory, które nosisz najczęściej?
 Ostatnim czasem, w mojej szafie dominują kolory raczej klasyczne, takie jak czerń, biel, ale zauważam też, że coraz więcej mam ubrań różowych :)




4. Kolory, które nosisz najmniej?
  Żółty, pomarańczowy i zielony. Nie lubię tych kolorów, i raczej nie mam żadnych rzeczy w tym kolorze w szafie.

5. Niezbędne akcesoria, które dodają Ci stylu?
 Parę miesięcy temu, zastanawiałam się nad zegarkiem, i zastanawiam się nadal, bo staram się zmienić mój styl na bardziej casualowy, wprowadzić do swojej garderoby podstawy i to na nich budować outfity.


6. Czy dopasowujesz makijaż do stroju?
  Nie maluję się ;) 

7. Czy podążasz za moda 'kropka w kropkę'?
  Raczej nie, kupuję to co mi się podoba, a że czasami ta rzecz staje się hitem, to już nie moja sprawa :) Panuje teraz szał na Nike Air Force, a ja właśnie zamówiłam sobie Nike Roshe Run :)

8. Które ze swoich ubrań/ butów lubisz najbardziej w tej chwili?
   Aktualnie w mojej szafie rządzi koszula w kratę, którą zamówiłam na allegro, i od kilku ładnych dni jestem jej dumną posiadaczką, jednak nadal wyczekuję z niecierpliwością Roshe Run'ów!







9.Trendy w modzie, które nienawidzisz, i które nigdy nie znajdą się w Twojej szafie, lub na które nigdy się nie zdecydujesz?
  Spodnie typu boyfriend, na 100% nigdy nie kupię sobie boyfriendów, które jak ostatnio zauważyłam, wyglądają dobrze tylko na modelce.

10.Trendy w modzie, których nienawidziłaś a do których się po czasie przekonałaś?
   Są to zdecydowanie buty marki Vans, kiedyś obrzydzało mnie to jak można chodzić z taką luźną, przewiewającą kostką na wierzchu, a teraz mam buty tego typu :)

11. Trendy w modzie, które preferujesz?
    Pomimo wielu rzeczy wojskowego typu w mojej szafie, jestem zwolenniczką delikatnych, koronkowych sukienek, luźnych, przewiewnych koszulek, spodni z wysokim stanem (najlepiej też koronkowych) , oraz gdy przychodzą mroźne dni, grubych, wełnianych swetrów wciąganych przez głowę i za dużych męskich bluz :) Ale jeżeli miałabym ubierać się w coś do końca życia, to tylko klasyczne ubrania. Klasyka, klasyka i jeszcze raz klasyka.




12. Czy jesteś przeciwko noszeniu obcasów przed 14 rokiem życia?
  Jestem zdecydowanie przeciwko, obcasy tylko niszczą i wykrzywiają jeszcze rosnącą i kształtującą się stopę. Obcasy założyłam chyba tylko 2 razy w życiu, i o ile pamiętam to były akademie szkolne. Oczywiście będzie tam jeszcze kilka razy kiedy w wieku 4/5 lat próbowałam udawał modelkę, chodząc w szpilkach mamy :)

13. Twoja ikoną mody? Inspiracją? Jest...?
   Moją ikoną mody jest pewna studentka z Peru, mieszkająca w NYC o imieniu Luanna. Lua prowadzi bloga ( KLIK ) i kanał na YT (KLIK_) z inspiracjami modowymi. Podziwiam jest styl i osobowość, w swoich ubraniach wyraża siebie, bardzo mi się to podoba, a poza tym, to jak dobiera niektóre naprawdę nie pasujące do siebie ubrania, i tworzy z nich stylizacje, jest naprawdę O-BŁĘ-DNE :)






14. Co ci się podoba / nie podoba w modzie?
   W modzie podobają mi się pomysły nowych projektantów, świeżość jaką wprowadzają na rynek, oryginalność. Bardzo często idąc ulicami Warszawy patrzę na ludzi, na ich style, no to co nowego wprowadzają, bardzo często inspiruję się nimi, ulice dużych miast są jak kopalnia pomysłów. Nie podoba mi się podejście niektórych ludzi do mody, i niektóre style, ale szanuję to, że komuś może się podobać.

15. Opisz swój styl w kilku słowach .
   Tak naprawdę, to mój styl na razie nie odzwierciedla mnie ale pracuję nad tym. Inspiruję się różnymi sławnymi postaciami, jak i modą wyciągnętą prosto z ulicy. Ale zawsze będę powracała i bazowała na elementach garderoby, które są klasykami :)






Do tego tagu mianuję:
-Ellie
-Zazu
-Natalie
-Zuza
-JTERE
-Wiktoria
- I wszystkich, którzy zobaczą to i będą mieli ochotę wykonać ten TAG :)


      Mam nadzieję, że dowiedzieliście się o mnie czegoś więcej, i że ten TAG Wam się spodobał.
Wszystkie uwagi i swoje opinie i odpowiedzi na pytania piszcie w komentarzach :)

                                                                                               Pozdrawiam
                                                                                          ★xpaperheroesx★

CONVERSATION

8 komentarze:

ellie pisze...

O jak miło, dzięki za nominację, może faktycznie zrobię podobny TAG :)

Dziękuję za Twoją wizytę u mnie i zapraszam na nowy wpis z porcją wiosennych zdjęć:Blog-KLIK♥

Unknown pisze...

świetny tag ♥

http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo i zachęcam, bo TAG wciągający ;)

Unknown pisze...

Dzięki :) Jeżeli tylko masz ochotę, to zrób!

kaarollkaa pisze...

fajny pomysł :) w wielu sprawach się z Tobą zgodze :)

Unknown pisze...

świetne te stylizacje :))
Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/lucky-ones.html

Unknown pisze...

Dziękuję, jeżeli chcesz to możesz napisać tego posta na swoim blogu.

Unknown pisze...

Dziękuję, postaram się poklikać ;)

Back
to top