Inspired quotes and motivation!



Hejoo!

         Ostatnim czasem szukałam inspiracji, motywacji w różnych cytatach, które zmotywowały mnie do tego, żeby napisać do Was.
No i jestem! 
         Przedstawię Wam teraz te cudowne, dające przysłowiowego ,,kopa w cztery litery" , motywujące, po prostu magiczne cytaty <3
To każdego cytatu, dodam Wam małą niespodziankę, która towarzyszyła poszukiwaniom :)













:)




:)


              Już niedługo te cytaty pojawią się na mojej prywatnej ścianie, która zastępuje mi na chwilę obecną własne cztery kąty.
Szykujcie się na zdjęcia i nową serię!
            
                A Wy? Macie jakieś swoje ulubione motywujące cytaty? Jeśli tak, napiszcie je w komentarzu!

                                                                                                   Pozdrawiam 
                                                                                              ★xpaperheroesx★
                                                                                        



CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top