Cook&Celebrate :)




                                                                  Hejka!


                      Lubicie gotować? Bo ja bardzo. 
Gotowanie to jedna z wielu moich pasji, i może nie jest moją najmocniejszą stroną, to czuję, że się w nim spełniam.
Kiedy udaje mi się ugotować coś zjadliwego, a nawet dobrego, przeżywam w sercu takie małe zwycięstwo, bo wiem, że udaje mi się przyrządzić coś lepiej niż ostatnim razem.
W sobotę była u mnie moja najlepsza przyjaciółka Zazu, usmażyłam typowe, amerykańskie pancakes, zjadłyśmy je z bitą śmietaną, truskawkami, bananem, czekoladą i miodem.
 Prawdziwa bomba kaloryczna, ale od czasu do czasu można pozwolić sobie na takową ,,bombę".

     Przepis: 

Amerykańskie IHOP Basic Pancakes:
           ok 8 - 10 szt
Składniki:

  • 1 i 1/4 szklanki mąki
  • 1 jajko
  • 1 i 1/4 szklanki maślanki
  • 1/4 szklanki cukru pudru
  • 1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka sody
  • 1/4 szklanki oliwy
  • szczypta soli




W blenderze miksuję wszystkie składniki na gładką masę o konsystencji gęstej śmietany. Rozgrzewam patelnię i na średnim ogniu smażę pancakes z dwóch stron. Podaję z syropem klonowym, masłem lub cukrem.








    Pancakes były pyszne, i cieszę się, że spróbowałam je zrobić :)
Więc co? Lecimy do kuchni, i mówimy, że przyrządzenie kolejnego obiadu należy do nas :D




W tym wypadku występuję jako truskawka :D

A tu wgl truskawka ma sesję :)




 I ulubiony cytat, który wypowiedziała Zazu, patrząc na swoją truskawkę:

,,Ej Julga, ta truskawka wygląda jak muzułmanin" :D

Uznałam, że jeżeli trzeba celebrować małe rzeczy, to dam piosenkę do celebrowania, dokładnie :)


                              Całuję :*
                                  ★xpaperheroesx★




CONVERSATION

2 komentarze:

Murphose pisze...

A ja nie lubie truskawek :(

Unknown pisze...

Okey, nie musi, ja do niczego nie zmuszam ;)

Back
to top