TOPLISTA 2014

  Hejka! 

Tak, wiem, że tytuł brzmi jak TOPLISTA hitów lecących na Esce każdego dnia.
Ale ja opowiem Wam o moich 2 ulubionych blogach, książkach, filmach, piosenkach minionego roku 2014.


No więc ZACZYNAMY! :)


Blogi



Jednymi z wielu moich ulubionych blogów, są blogi:

http://meriwild.blogspot.com/

oraz

 http://sokayka.com/ 

Według mnie te (Panie, Dziewczyny, Kobiety?) mają swój własny, oryginalny, niezobowiązujący styl. Potrafią świetnie dobrać do siebie ciuchy,tak aby wszystko ze sobą współgrało.
Podoba mi się sposób w jaki komponują stylizacje, te poważniejsze, i te na co dzień. 

Serdecznie polecam, odwiedźcie te 2 blogi.




 
Książki


                            Pierwszą książką, która złapała mnie w tym raku za serce tak, że czytałam ją co najmniej 3 razy, była książka Jodi Picoult pt. ,,Bez mojej zgody".
Opowiada ona o dziewczynie, Annie. Kate, siostra Anny jest chora na białaczkę. Anna, ma za sobą nie jedną operacje, pobieranie krwi itd. Dziewczyna podejmuje decyzje, która podzieli jej rodzinę, a dla siostry może być wyrokiem śmierci. 







                              Zdecydowanym fenomenem jest dla mnie również Seria Rywalki Kiery Cass.
Kiera opisuje życie zwykłej nastolatki Americi Singer, której życie w jednej staje na głowie. Zostaje zakwalifikowana do poznania księcia, i możliwości zostania jego żoną, musi opuścić swoją rodzinę, miłość i wyjechać do pałacu, aby tam zmierzyć się z 34 innymi dziewczynami w wyścigu o koronę i zostanie żoną księcia Maxona. Sprawy komplikują się, ponieważ była miłość Americi przyjeżdża na służbę jako gwardzista do pałacu. 







Obydwie książki serdecznie polecam, wciągające i pełne przygód lektury ;)



                                                            
Filmy


                                    Film pt. ,,Gwiazd Naszych Wina"  powstał na podstawie książki o tym samym tytule. Chyba nie muszę opisywać, pewnie wszyscy oglądaliście/słyszeliście coś o tym filmie. Dla mnie pokazuje on piękno i siłę prawdziwej miłości pomimo trudności. Popłakałam się na tym filmie bo strasznie brutalnie się zakończył, ale jestem pod wielkim wrażeniem prawdziwości i magii tej ekranizacji.





                                   ,,Zostań, jeśli kochasz" również powstał na podstawie książki o tym samym tytule. Nie wątpię, że również dużo słyszeliście o tym filmie ponieważ jest niemal tak samo sławny jak ,,Gwiazd Naszych Wina" . W skrócie, mówi nam jak ważni są bliscy, rodzina. Mia, główna aktorka toczy walkę między życiem bez mamy, taty, brata, i śmiercią, opuszczając ukochanego, dziadków, swoją najlepszą przyjaciółkę. Mia musi podjąć decyzję, ale musi się poważnie zastanowić...




Obydwa filmy chwytają za serca, wzruszają i wgl. Serdecznie polecam Julga :)



Piosenki
                                          Zdecydowanie na miejscu 1 stawiam piosenkę Hozier- Take Me To Church,
która pomimo tego że została wydana pod koniec 2014 roku, zawładnęła moim sercem i potrafię jej słuchać całymi dniami. Jednak Hozier musi podzielić się pierwszym miejscem z piosenką pt. ,,Bailando" Enrique Iglesiasa. Piosenka przypomina mi mój wymarzony wyjazd do Hiszpanii gdzie poznałam wiele miłych, serdecznych, ciepłych i życzliwych osób. Więc ona też zajmuje pewną część mojego serca.


Take Me To Church:

https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw

Bailando
https://www.youtube.com/watch?v=NUsoVlDFqZg





                                             Drugie miejsce musiałam wybrać chociaż z wielką chęcią postawiłabym tą piosenkę na pierwszym miejscu, ponieważ dodawała mi otuchy kiedy miałam kompletnego doła. Alesso- Heroes (we could be)
Z resztą nazwa mojego bloga w dużej mierze wzięła się właśnie od tego utworu. Dużo zmienił w moim życiu, kiedy przechodziłam kryzys, słuchałam Heroes, zastanawiałam się dużo i wpadłam na pomysł aby notować pewne rzeczy i doszłam do wniosku że blog nie jest takim złym rozwiązaniem. Więc po części jestwm tu właśnie przez Heroes.

https://www.youtube.com/watch?v=a7SouU3ECpU





Mam nadzieję, że post się wam podobał, napiszcie co sądzicie o tym co napisałam. 
Może akurat mamy podobne zainteresowania?
Czekam na wasze komentarze, i opinie na e-mail- xpaperhereroesx@gmail.com.


                                                                               Pozdrawiam           

                                                                                                 ★xpaperheroesx★

                                                

                                               


 


CONVERSATION

2 komentarze:

DearDiary pisze...

Fajny wpis, piszesz pozytywnie i bardzo poprawia mi to humor. Oby tak dalej! Zapraszam na mojego bloga DearDiaryNatalie.blogspot.com :)

DearDiary pisze...

Fajny wpis, piszesz pozytywnie i bardzo poprawia mi to humor. Oby tak dalej! Zapraszam na mojego bloga DearDiaryNatalie.blogspot.com :)

Back
to top