Proposals :D






Siema!

                             Na wstępie mówię, że przepraszam za moją 2 dniową nieobecność, ale staram się ją naprawić.
 Każdy z was kiedykolwiek się czymś posiłkował, bazował na czyjejś opinii itd.
Ja też, wiele osób polecało mi różne kremy, książki, filmy itd.
Dzisiaj przedstawię wam moją listę takich polecanych rzeczy ;)


Kosmetyki:

 Under Twenty Krem BB- Podobno świetnie matuje cerę, pozbywa się trądziku i wgl. Poleciła mi go moja przyjaciółka blogerka, Zazu z bloga http://zazustreet.blogspot.com/ , na którego serdecznie  zapraszam ;)                       



Pomadka Nivea Pearly Shine- Z efektu, który widziałam na czyichś ustach, poważnie się zastanawiam się nad kupnem pomadki. Daje piękny perlisty połysk.









 






Książki:



Niestety, przedstawię wam tylko jedną książkę, którą mi polecono. I jest to Trylogia Czasu, autorstwa Kerstin Gier. Nie mam bladego pojęcia, o czym opowiada książka, ale raczej to dobrze. Aby się dowiedzieć, będę musiała ja przeczytać :D.




Filmy:


Film też niestety jeden, polecony przez mojego chłopaka. Nazywa się ,,Na skraju jutra" , akcja odgrywa się w niedalekiej przyszłości. Rasa obcych przypuściła bezlitosny atak na Ziemię i rozpanoszyła się niczym pszczeli rój, niszcząc doszczętnie całe miasta. Tylko żołnierz, który został zamknięty w pętli czasu, może ją unicestwić. No, więc muszę go obejrzeć :D






                                A wy? Co myślicie o tych kosmetykach, filmach, książkach? Może je widzieliśćie/czytaliście/używaliście? Na wszystkie odpowiedzi czekam w komentarzach i na mailu- xpaperheroes@gmail.com.



                                             Pozdrawiam


                                                     ★xpaperheroesx★  









 

CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top