Moje ulubione ^^




Hejka!


                             Na wstępie, przepraszam, że post jest tak późno i że jest tak krótki, ale miałam bardzo ciężki dzień.
                                 Nie wątpię, że każdy z was ma swoje ulubiony cytaty które wiesza  przy łóżku, przykleja na biurku, przypina, ciągle o nim pamięta itd.


Moje ulubione polskie cytaty z bajek to:

,,Przestań na siłę próbować być tym, kim nie jesteś" - ,,Jak wytresować smoka"



,,Nie pozwól małym rozumom przekonać Cię, że Twoje marzenia są zbyt duże!"- ,,Lilo i Stich"

,,Jest taka pustka, której wypełnić się tak łatwo nie da"



,,Nie zmienisz losu. Możesz jednak stawić mu czoło."

,,Powinniśmy dbać o to co mamy, ponieważ możemy to szybko stracić"




,,Nie traktuj życia zbyt poważnie. I tak nie wyjdziesz z niego żywy."

,,Nigdy nie jest za późno by naprawiać błędy"




 ,,Nieznana pustka dręczy mnie, tęsknota za czymś co gdzieś jest"

,,Czasami trzeba coś poświęcić, goniąc za snem"





 Mam nadzieję, że pomimo tego, że taki krótki, to post wam się spodobał.



                    Pozdrawiam


                               ★xpaperheroesx★  





CONVERSATION

0 komentarze:

Back
to top